tämän oli tarkoitus olla ruokapäiväkirja, mutta en taida heittää sitä liiemmin tänne enää. pyhitän tämän sivun yrityksille ja epäonnistumiselle ja niiden seuraamille tunteiden jaottelulle. kirjoitan tänään asioita joita en uskalla tai voi sanoa ääneen.

olen pahoillani. anna anteeksi. en ole sydämensärkijä. en osaa edes särkeä pähkinöitä sillä koneella, miten tässä siis näin kävi? luulin ettet ole tosissasi ja pakenin ennenkuin taas sattuu, okei? ole kiltti ja unohda.

miksi sä teet näin mulle? olen kertonut kaiken sinulle ja avannut sisimpäni. tarkastelit sitä lyhyesti ja nyt tiedät heikkouteni. sen sijaan, että tukisit minua kuin pitäisi, kuin luonto asian äidinvaistoon painoi, käytät niitä hyväksesi, jotta tuntisit olosi hyväksi katsoessasi minua. et edes välitä vaikka jokainen katse hitaasti tappaa minua. tunnevamma ilmeisesti periytyy. olemme niin rumia kun itkemme.

kiitos kaikesta missä ikinä oletkin. anteeksi etten soittanut. mutta olet parempi ihminen ilman minua. en usko jumalaschaisseen mutta sulle on taivaan portit auki. minne jokin noin hyvä voisi mennä? eiks se ole se kaunein paikka missä ei oo kärsimystä? ja sä uskoit ja kunnioitan sitä. olisi ihanaa sulkea tämä asia, tietää mitä tapahtui. mutta maa sinut nieli. olet rakas.

en ole onnellinen oikein mistään. vain siitä etten ole kuin sinä. pystyn asettamaan itseni toisten asemaan, auttamaan heitä kun he kärsivät ja palavat sisältä. et tule ikinä kykenemään siihen. olen siitä ylpeä, sitä et vie minulta.

me ei mennä kirkossa naimisiin, ja me ei olla parhaita ystäviä vanhoina ja ryppyisinä, kiikkustuoleissa. me ei viedä enää teidän koiraa ulos. ei lande niin kaukana ole, mutta sinne ei voi pyöräillä päivässä, joten se on liian kaukana kahdelle näin aralle ihmiselle. en usko kohtaloschaisseenkaan, mutta jos niin on tarkoitettu me tavataan vielä. eiks niin yleensä käy ihmisille joilla on jotain niin erityistä kuin meillä?

puhuminen ja ilmaisu on taito. tunteminen on taito, mut siitä on pelkkää haittaa jos mitään ei saa ulos. ja jos kukaan muu ei kykene ymmärtämään.

olen kuvottava.

1239490061_img-d41d8cd98f00b204e9800998e